Leksaker!

Har ni någon gång gått in i en godisbutik och sett en mamma bli sönder tjatad av sin snoriga 5åring att den vill ha den mest onödiga klubban för 35kr med 75% plastleksak som är hur irriterande som helst, antingen kan den blåsa i den så det blir ett väldigt enerverande ljud eller så har den ingen funktion överhuvudtaget. Det låter ungefär som när en utan varken taktkänsla eller gehör lirar tvärflöjt.

Dessutom borde det vara förbjudet att göra glass och godis där det medföljs något irriterande för oss andra. Glassar med visselpipa är på min allra största hatlista av onödiga saker för barn.

Föräldrar som viker sig i den situationen borde inte få bli kallade föräldrar, seriöst hur svårt är det att säga nej till en 5åring och istället köpa två vanliga klubbor som du vet slutar i succé, nejnej då ska man vara vekling och ge den en alldeles för dyr leksaksgodisklubba som smakar som den ser ut. Äcklig plast är vad skiten smakar.
Leksaker i allmänhet är ingen stor hit, de slängs iväg mängder med pengar på rent skit. Vilket barn behöver mer än klossar och en nallebjörn? Inget!

Lägg pengarna på ordentlig mat istället för att äta med barnen på kanske världens mest överskattade äckelställe vid namn McDonalds. Skulle inte förvåna mig om det snart kommer en skandal i tidningarna att McDonaldsmaten fraktas från Ukrainas kloaksystem.


Sluta köpa löjliga leksaker som inte fyller någon funktion och sluta äta på McDonalds!


// NFIHY



Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 12:03:39
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0