Personer jag hatar på tv.

Anna Anka - en 60årig kåtkärring som lever på sin mans slantar. Bara för det ska man inte få ha ett julprogram(som förövrigt var sjukligt dåligt) Jag är också rik, ge mig ett julprogram. Sen är hennes attityd så enerverande att man endast vill vomera henne i ansikte, vilket är mer sönderoperat än hela Hollywood i ett. Snälla lämna rutan annars kommer Sveriges stora matplats - SOFFBORDET bli spybordet.

Bosse Petersson(Viasatkommentator/ Expertkommentator)- Att nämna expert och Bosse i samma mening äcklar mig. Han har aldrig i sitt liv sagt något smart i en fotbollsstudio har killen ens sett en fotboll? Killen är det största skämtet som Viasat har valt att betala. Hoppas att han inte ens får betalt och om han får de hoppas det då är i finska mark. Hur kan man ha en gubbe som inte vet något om fotboll kommentera fotboll. Det är som att låta en gravtefterbliven ha hand om fyrverkerierna på nyår.  Bosse är en efterbliven kommentator med felsägningar i mängder. Han skulle kunna dyka i en pool med felsägningar och aldrig nå botten.

Jessica Almenäs - en mer störande programledare får man leta djupt ner för att hitta. Dåliga skämt och flina är det du kan Jessica? Fattar inte hur du ens vågar visa dig i rutan efter alla enormt svaga insatser du gjort. Du har ju ändå presterat lite i din karriär och det är att göra ett dåligt dansprogram ännu sämre, bra jobbat!

Nour El reafai – är detta komikern gud glömde eller? Jag skämtar inte när jag säger att hon är den tråkigaste tjejen i Sverige. Skulle ju inte göra något om hon fick mer en fyra personer att skratta när hon drar ett skämt och de fyra måste vara döva men fick något spel i huvudet så de råkade skratta just då för annars förstår jag ingenting. Hela hon osar murken komik.


// NFIHY



Kommentarer
Postat av: NORAH

--



bra blogg du har =)



www.nourahs.blogg.se

2010-01-13 @ 20:28:43
URL: http://nourahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0